هماهنگی امور اقتصادی

هماهنگی امور اقتصادی

۱-      رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی مرتبط با دستگاه های دولتی

۱-۱-   ثبت نام در سامانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به آدرس : https://tashil.stsm.ir و اخذ کد پیگیری

۱-۲-   مراجعه به دبیرخانه کارگروه (اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان) واقع در خیابان ۲۲ بهمن ( مجموعه اداری غدیر) جهت ارائه کد پیگیری و تکمیل مدارک

۱-۳-   شرکت در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان (پس از اعلام زمان توسط دبیرخانه) و طرح موضوع به صورت مختصر و مستند

۱-۴-   اقدام جهت اجرای مفاد مصوبه توسط متقاضی و سایر پیگیری های مورد نیاز از طریق دبیرخانه کارگروه ( اداره کل صمت)

۲-      در حوزه امور صنفی و اتحادیه ها :

با ورود به سامانه اصناف ایرانیان به آدرس : iranianasnaf.ir خدماتی از قبیل موارد ذیل ارائه می گردد :

۲-۱- صدور و تمدید پروانه کسب

۲-۲- امور مربوط به اتحادیه ها شامل پرداخت حق عضویت سالانه و . . .

۲-۳- اطلاعات واحدهای صنفی

۲-۴- ثبت و پیگیری شکایات از واحدهای صنفی

۳-  شکایات به نحوه عملکرد صنوف :

جهت ثبت هرگونه درخواست و یا شکایت در حوزه های کم فروشی، گران فروشی، ساعات کار و … ضمن تماس با سامانه تفلنی ۱۲۴ و یا مراجعه به درگاه اینترنتی ۱۲۴٫ir ، از خدمات مختلف این بخش شامل:

۳-۱- مرجع قیمت محصولات

۳-۲- ثبت و پیگیری شکایات

۳-۳- استعلام گارانتی

و …. بهره برداری نمود .

۴-ارائه شکایت به نحوه توزیع اقلام و کالاهای تنظیم بازار ( مرغ ، تخم مرغ ، گوشت قرمز ، شکر و . . . )

با مراجعه به سامانه رهتاب ( راهکار هوشمندانه تنظیم الکترونیکی بازار ) به آدرس : rahtab.net  ، امکان ثبت نام، خرید در سامانه، آگاهی از اطلاعات فروشگاهها و … می توان استفاده نمود.